Visita a la Universitat de la Salle - 1r de Batxillerat

Els alumnes de 1r de Batxillerat han visitat recentment La Salle Campus Barcelona per conèixer de prop l’oferta universitària i el seu funcionament.
La jornada va començar amb una xerrada introductòria on se’ls va explicar el procés de selecció i les diferents carreres que ofereix el centre. Després, els alumnes van participar en tres tallers pràctics que els van permetre endinsar-se en diferents àmbits d’estudi.
Un dels tallers més destacats va ser el sociosanitari, vinculat al grau d’enginyeria mèdica. En aquesta activitat, els estudiants van poder realitzar un electrocardiograma utilitzant el sistema Biopac i el pletismògraf, experimentant amb eines reals del sector.
Una visita diferent que els ha ajudat a fer-se una idea més clara de què poden trobar-se en el futur universitari.



