Experiència de música clàssica - 3r de Primària 13.04.2026Tot 3r de Primària hem anat a un concert de corda. Hem gaudit de la música i hem participat en les propostes dels músics.Ha estat una experiència educativa i molt inspiradora per a tots i totes.Imatge Imatge Imatge Imatge Compartir