Concert de Cantània - Petits grans artistes!

07.05.2026

Els alumnes de 5è de primària han participat recentment en el concert de la Cantània, celebrat a l’Auditori de Barcelona, on han tingut l’oportunitat de cantar i interpretar les cançons de l’obra davant del públic.
 
Ha estat una experiència única i inoblidable per a tots i totes, plena d’emoció, música i treball en equip. Els nostres alumnes han demostrat un gran talent i entusiasme damunt de l’escenari.
 
Moltes felicitats a tots i totes per la seva magnífica actuació: sou uns i unes artistes!

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Compartir