El seguiment i l'avaluació del pla és un aspecte clau per a la millora del centre, que garanteix la seva sostenibilitat en el temps i la qualitat del seu funcionament. Dur a terme el seguiment i l'avaluació ens permetrà prendre decisions, adaptar-nos a les noves circumstàncies i situacions que sorgeixen i reajustar els aspectes del nostre servei que no hagin funcionat adequadament. Aquest procés de revisió i avaluació del projecte ha d’estar sistematitzat per a garantir que el centre assoleixi els seus objectius i avanci en la millora de la cultura i l’educació digital individual i col·lectivament.   

Anualment, la Comissió d’Estratègia Digital del centre farà l'avaluació i la revisió del pla anual TAC. Periòdicament, es consideraran els següents aspectes per valorar la implantació i desenvolupament del projecte al centre:

  • Grau de satisfacció general de la comunitat educativa amb l’ús i equipaments digitals del centre. Resultats globals de les enquestes de satisfacció per alumnes, famílies i equip docent.
  • Grau d’assoliment dels objectius generals i específics del pla anual TAC a través del seus indicadors.
  • Avaluació de les activitats impulsades des de la Comissió d’Estratègia Digital de centre: sensibilització, difusió i formació.
  • Valoració personal del funcionament de la Comissió d’Estratègia Digital.

Amb el conjunt de la informació recollida, els resultats del seguiment i les propostes de millora oportunes, la Comissió d’Estratègia Digital elaborarà un informe de conclusions o memòria, amb la col·laboració de totes les persones implicades en la gestió de les tecnologies en el centre.

Les conclusions elaborades per aquesta comissió s'adreçaran a la Directora i s’incorporaran al informe de revisió (IRD del centre) per part de la direcció.